📰 El passat divendres, el pati de l’Ajuntament de Pollença va acollir la trobada de resposta del procés participatiu “Quines festes volem?” amb els representants polítics i amb els agents implicats dels diferents sectors.
L’acte es va estructurar en dues parts diferenciades:
🗣️Per una banda, els regidors i regidores de cada àrea municipal varen comptar amb cinc minuts cadascú per exposar les mesures en relació amb les propostes que s’havien plantejat als diferents Consells i mecanismes de participació.
🗣️ La segona part va consistir en una dinàmica participativa on la ciutadania, repartida en diferents sectors per colors (món social, joves i educació, cultura, esports, Consell d’infància i teixit empresarial local), va fer propostes de millora, preguntes i suggeriments.
✅ Moltes gràcies a tothom qui hi ha participat per fer possibles unes festes millors i per a tothom!